English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Metro - O noua abordare pentru branza proaspata de vaca

20/03/2013 10:12

Diversificarea unor game sortimentale prin listarea de noi articole si implicit de noi retete poate contribui decisiv la cresterea categoriei. Consumatorul are astfel in fata mai multe optiuni. Solutiile noi pot acoperi o paleta mai larga de solicitari, dar in acelasi timp pot atrage noi consumatori dispusi sa incerce produsele respective. Pe termen mediu si lung o oferta diversa poate deveni un motor in cresterea categoriilor, asigurand retailerului si o binevenita diferentiere in fata concurentei.

In urma cu mai bine de un an, Metro lista un prim articol pentru branza proaspata, sub brandul sau mainstream Fine Food (foto). Evolutia produsului dar si solutiile complexe pe care si le-au dezvoltat unii producatorii autohtoni au dus la diversificare. Retailerul schimba asadar producatorul si in acelasi timp propune o noua abordare. Avem acum pe rafturile Metro nu unul ci doua noi articole, fiecare cu reteta si caracteristicile sale. In primul caz avem o branza proaspata de vaca, semigrasa, cu un continut de 20% grasime raportata la substanta uscata. Cu cel de-al doilea articol, Metro vizeaza un segment de consumatori atenti la dieta lor zilnica. Un segment in crestere care iata, poate gasi acum sub brand Fine Food o branza proaspata de vaca, light, cu doar 5% grasime in substanta uscata.

Modelul lansat acum de Metro nu aduce doar o binevenita diversificare, ci deschide noi oportunitati. Asa cum ne-am obisnuit deja, retailul modern reactioneaza rapid si nu este exclus ca in scurt timp sa intalnim lansari similare si in alte lanturi de retail.

 

Cele doua noi articole sunt:

  • Fine Food Branza proaspata de vaca, semigrasa 200g (foto)
  • Fine Food Branza proaspata de vaca, light 200g (foto)

 

 


Toate actualitatile