English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Metro: 3 modalitati de crestere a vanzarilor la bauturile racoritoare

13/09/2018 12:23

Intr-un articol publicat pe blogul propriu, Metro Romania se adreseaza micilor revanzatori, venind cu cateva sfaturi utile pentru cresterea vanzarilor la bauturile racoritoare. Cu permisiunea cititorilor nostri, vom cita din articolul Metro Romania, articol pe care vi-l recomandam cu caldura:

 

’’Organizarea produselor pe categorii

Orice ai intreprinde, aminteste-ti ca organizarea este baza solida, care iti va asigura drumul catre succes. De aceea, iti recomandam sa aplici aceasta strategie la nivel de raft si sa aranjezi produsele pe categorii: bauturi fara acid si carbogazoase, si pe tipuri de arome, astfel incat sa usurezi vizita clientului in magazinul tau.

Scopul organizarii si amenajarii raftului de bauturi dulci si racoritoare din magazin este de a intampina nevoile clientilor pentru ca acestia sa revina cu drag de fiecare data’’.

Si pentru ca Metro in articolul sau nu vine in completarea acestor sfaturi si cu imagini edificatoare, ne permitem sa prezentam noi doua fotografii elocvente cu lay-out-ul pe bauturile racoritoare carbogazoase, fotografii facute recent intr-un magazin Metro din zona Moldovei.

 

Este greu de crezut ca brandul entry level Aro detine o cota de piata care sa justifice un astfel de lay-out generos. Vorbim totusi de un magazin etalon din retailul modern, magazin pentru care un calcul al indicatorilor de eficienta presupune si raportarea la metrul patrat de suprafata comerciala. In cazul de fata, solutia aleasa de Metro nu are nicio legatura cu eficienta sau cu cifra de afaceri raportata la metrul patrat de suprafata comerciala. Este o situatie de criza, Metro incercand astfel sa acopere cu produse ieftine o suprafata pe care, in urma cu cateva luni sa lafaiau rafturi pline ochi cu produse dintre cele mai diverse.

 

 


Toate actualitatile