English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Lidl renunta la un serviciu cu mare valoare adaugata pentru clientii sai

21/05/2020 08:21

Ne-am treziti hotarati ca dimineata, chiar la prima ora sa ne luam temperatura. Asta ca nu cumva, perfidul virus sa roiasca prin preajma. In absenta unui termometru propriu am dat fuga pana la primul Lidl. Din cate stiam, fiecare magazin avea in dotare un termometru performant, minuit cu dexteritate si profesionalism de personal cu pregatire in domeniu. Adica exact ce aveam nevoie. Unde mai pui ca respectivul serviciu era gratuit, indiferent daca, ulterior, mai intrai sau nu la cumparaturi. Am venit sa ne luam temperatura i-am spus paznicului aflat chiar la intrare. Ne pare rau, dar nu la noi. Am renuntat sa mai luam temperatura si am ramas strict pe comert. Incercati la vecini, ei mai verifica temperatura clientilor.

Am plecat dezamagiti. Mai este oare Lidl o companie germana cand si la ei, orice minune tine, in cel mai pur stil romanesc, doar trei zile...?


Toate actualitatile