English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Lidl renunta la laptele cu arome

17/09/2012 13:21

Cu cinci arome listate in sortimentatia activa, Lidl avea cea mai mare diversitate de produse in categoria laptelui cu arome. Provenite din Germania, cele cinci articole aduceau in fata consumatorului roman nu numai inovatii in ceea ce priveste retetele incluse sub brandul privat Pilos ci si ambalajul acestora, provenit integral din surse certificate FSC. Strategia Lidl de formare a unui obicei de consum pe produse considerate de romani drept produse de nisa, se dovedea un proiect ambitios iar reusita lui putea implica o reactie in lant si la alte lanturi de retail. Un proiect in care retailerul venea nu numai cu know-how-ul sau ci si cu o inovatie logistica, prin mixarea celor cinci arome, in doua baxuri diferite.

Din pacate insa retinerea romanilor in fata acestor produse cu valoare adaugata, venita pe fondul unei orientari aproape generale catre criteriul pret, poate fi considerata principala piedica in dezvoltarea unor volume necesare nu doar mentinerii categoriei ci si diversificarii ei. Posibil ca decizia sa fie doar una temporara si in functie de o evolutie ulterioara a pietei articolele sa revina. Greu insa de crezut ca vom asista la schimbari majore de comportament in randul consumatorilor romani. Cel mai probabil categoria va ramane in continuare una de nisa, putinele articole ramase avand doar rol de diversificare sortimentala.

 

Articolele ramase in piata, trei la numar, pot fi gasite sub brandurile private ale Penny Market, Kaufland si Mega Image. Toate insa au un numitor comun, fiind dezvoltate pe cea mai bine vanduta aroma: laptele cu cacao.

 

Va recomandam sa cititi si:

Mega Image intra pe segmental laptelui UHT cu arome - 17.04.2012

Ambalaje alimentare cu sigla FSC - 27.03.2012

 

 

 


Toate actualitatile