English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Lansarea cafelei L’Ór i-a gasit pregatiti pe buyerii Carrefour

29/11/2017 08:42

Lansarea oficiala a cafelei L’Ór, adusa in Romania de compania Jacobs Douwe Egberts, a fost precedata de o serie de actiuni de marketing in marile lanturile de retail. Teatralizare excesiva menita sa aduca in prim plan nu doar imaginea ci si rafinamentul brandului.

 

Si cum in spatele marilor branduri se regaseste intotdeauna un buget considerabil pentru publicitate, cafeaua L’Ór poate rescrie cotele categoriei, deschizand si noi oportunitati de piata. Lansarea romaneasca, planificata strategic pentru finalul anului i-a gasit pregatiti pe cei de la Carrefour. Constienti ca luna decembrie reprezinta un varf de vanzari, francezii au venit cu propria lor replica sub brandul mainstream.

Preluate din sortimentatia franceza, produsele listate de Carrefour in Romania sunt un exemplu me-too la brandul L’Ór, confirmand odata in plus viteza rapida de reactie a brandurilor private. Este inutil sa mai precizam ca in tot acest scenariu, replicile Carrefour au de partea lor nu doar pozitionarea la raft ci si pretul, mult sub cel al produsului original.

 

 

 


Toate actualitatile