English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

La Selgros Targu Mures, la doi mici si o bere

03/05/2017 13:28

Actiune de marketing la Selgros Targu Mures. Retailerul a profitat de mini vacanta de 1 mai si a incins gratarele in parcarea proprie. Sustinuta si de cativa furnizori, actiunea s-a transformat intr-o veritabila promotie incrucisata, mecanismul acesteia fiind axat pe piesa de rezistenta: micii Selgros. Practic, la cumpararea unui meniu de mici (5 lei pentru 3 mici, o chifla si mustar) clientii primeau - la alegere - o bautura racoritoare la doza 330ml sau bere (doza 500ml).

Foto: Alexandru Popa


In vara anului 2011 Selgros a derulat cateva actiuni similare, cu focus pe pachetele Family cu produse de carmangerie. A fost prima actiune initiata pentru promovarea unor articole sezoniere. La vremea respectiva, retailerul a beneficiat de sprijinul Orkla Foods si Bergenbier, gratuitatile (borcan cu mustar La Minut sau bere Noroc 1l) fiind oferite dupa linia caselor de marcat.


Deschis in mai 2016, magazinul din Targu Mures este amplasat la iesirea spre Cluj Napoca, retailerul impartind practic parcarea cu Lidl (aici). Zona este un adevarat cluster pe harta de retail a orasului. Modelul, benefic pentru consumatori, genereaza o imensa presiune pe pret in batalia pentru cote de piata.

 

Nota brandprivat.ro – Promotiile incrucisate au fost si raman un motor de crestere, importanta fiind nu doar alegerea mecanismului promotional ci si asocierea dintre branduri. Cei interesati pot gasi pe site-ul nostru, in sectiunea rezervata Studiilor de piata, lucrarea „Romania – Promotiile incrucisate”. Lucrarea prezinta promotiile incrucisate derulate in retailul modern, pe sau cu branduri private, incepand din luna mai 2011 si pana la momentul actual (aici).

 


Toate actualitatile