English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

La Penny Market, salamul de Sibiu a devenit un no name         

11/09/2019 08:33

Salamul de Sibiu, de departe cel mai reprezentativ produs al industriei alimentare romanesti, a ramas fara identitate. Si nu oriunde ci in ditamai lantul international de magazine. In ciuda recunoasterii europene si implicit a greutatii pe care o astfel de certificare o aduce oricarui brand privat, buyerii Rewe Romania au preferat sa repozitioneze produsul, locul brandului privat Hanul Boieresc fiind luat acum de o ambalare exclusiva. O posibila explicatie poate veni chiar dinspre brandul privat. Hanul Boieresc nu acopera o singura categorie ci actioneaza ca un brand umbrela. Cu alte cuvinte a devenit in timp un brand vulnerabil, fara personalitate.

Trecand insa peste decizia buyerilor Rewe Romania mai interesanta ni se pare abordarea producatorilor romani. Si nu ne referim aici la lipsa de sustinere fata de fermierii romani, carnea folosita la producerea salamului fiind in continuare din import, ci la deschiderea acestora fata de orice cerere venita din piata. Se ambaleaza in orice conditii, fara ca imaginea produsului finit sa mai conteze. Bani sa iasa. Desigur, pe o piata libera, dominata de legea cererii si ofertei, abordarea celor cateva companii acreditate sa produca salam de Sibiu, pare normala. Suntem totusi de parere ca o minima decenta trebuie sa existe. Mingea este insa in terenul Asociatiei Producatorilor de Salam de Sibiu.

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Cine mai protejeaza imaginea salamului de Sibiu? - 10/07/2018

 

 


Toate actualitatile