English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

La Judecata de Apoi a buyerilor: Cand cuvantul APA devine brand

10/10/2017 08:42

Dupa esecuri repetate si renuntarea la brandul Saguaro, Lidl revine cu o strategie ce revolutioneaza categoria apelor minerale. Retailerul renunta la brand, produsele sale fiind etichetate simplu APA. Abordarea, unica pe plan national, confirma odata in plus lacunele existente in legislatia actuala.  Poate fi imbuteliat dintr-o sursa un produs pe a carui eticheta sa scrie doar APA? Desi raspunsul este simplu, buyerul Lidl este de alta parere dovada prezenta produselor la raft. 

 

Sirul controverselor insa nu se opreste aici. APA Lidl provine din sursa F1 FRATESTI, fiind imbuteliata in comuna Afumati – Ilfov, in baza parteneriatului dintre retailer si societatea Calipso SRL. Ei bine, APA Lidl nu este singura apa minerala care provine din sursa F1 FRATESTI. Iar buyerul Lidl stie toate acestea. Mai mult, informatia este cunoscuta si de cei de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Din datele detinute de ANPC reiese faptul ca acviferul FRATESTI este sursa pentru extragerea, imbutelierea si comercializarea mai multor sortimente de apa destinate consumului uman. Toate aceste ape de izvor declara pe eticheta aceeasi sursa FRATESTI, uneori chiar aceeasi denumire de foraj F1. Ce spune legea? Comercializarea apei minerale naturale si a apei de izvor provenite din aceeasi sursa sub mai multe denumiri comerciale, contravine prevederilor legale (HG nr. 1020/2005). Si totusi, in ciuda acestor prevederi, din sursa F1 FRATESTI ajung zilnic in piata mii de sticle de apa minerala, ambalate sub diferite denumiri comerciale.

 

Nota brandprivat.ro – Nici nu va imaginati cine mai bea apa minerala provenita din aceeasi controversata sursa F1 FRATESTI. Pe larg, maine, miercuri, 11 octombrie. 

 

Va recomandam sa cititi si:

Saguaro, intre incompetenta si dezinformare - 06/05/2014

Saguaro, esecul unui brand - 19/08/2015

Lectia Lidl - Saguaro, de la scandal national la abordare premium - 02/04/2014 articol rezervat abonatilor brandprivat.ro

 


Toate actualitatile