English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

La Cora, produsele cu inscriptionare bilingva romano-maghiara sunt tot mai greu de gasit

17/01/2013 16:18

Vanzarea retelei Cora Ungaria catre Auchan si ulterior retragerea Grupului Louis Delhaize din Ungaria prin lichidarea operatiunilor sale detinute in retele Profi si Match a influentat direct strategia de brand privat a retelei Cora din Romania. O strategie care pana mai ieri se baza si pe forta retelei ungare si implicit pe numarul de magazine existente in tara vecina sub cele trei formate de retail. Proiectele comune, derulate pe brandurile Winny si Cora  beneficiau de inscriptionare bilingva, fiind disponibile pe ambele piete nationale. Daca in Romania ele puteau fi gasite doar in magazinele Cora, in Ungaria brandul Winny era comercializat si in magazinele Profi, iar brandul Cora si in supermarketurile Match.

Retragerea Louis Delhaize de pe piata maghiara a dus la disparitia produsele brand privat cu inscriptionare bilingva. Se incheia astfel o etapa in istoria a doua dintre cele mai populare branduri private.  

Chiar daca unele articole au mai ramas in portofoliul unor companii producatoare din tara vecina, ambalajele lor au fost schimbate integral in limba romana. Cu putin noroc, se mai gasesc prin magazinele din Romania cateva produse, la alimentele cu termen lung de valabilitate sau pe categorii non food, cu o viteza de rotatie redusa. Se incheie astfel o etapa in istoria a doua dintre cele mai populare randuri private.  

 

Prezentam alaturat un articol sub brandul Cora pentru care ambalajul bilingv este deja istorie. Schimbarea de ambalaj a adus cu sine si o schimbare de producator, articolul fiind transferat unei companii romanesti.

 

 


Toate actualitatile