English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

La 100 de ani de Romania, 100 de produse pe sufletul romanilor

14/11/2018 06:27

Inovatie la superlativ si multa, multa valoare adaugata. Penny Market demareaza in aceasta dimineata o campanie - am spune noi si de imagine – pe brandul propriu Hanul Boieresc. Sub sloganul La 100 de ani de Romania, 100 de produse pe sufletul romanilor” asistam la un regal al brandurilor private, imaginatia si atentia pentru detalii scotand in prim plan multe retete autentice, plasate pe nedrept intr-un con de umbra. Trecand peste oferta impresionanta pe care retailerul a pregatit-o pentru clientii sai, campania pe brandul privat Hanul Boieresc este o adevarata lectie deschisa pentru toti buyerii de marca privata. Inegalabila forta a brandurilor private este pusa in lumina la superlativ, intr-o adevarata demonstratie de profesionalism. Implicarea in proiectul Hanul Boieresc este pentru cateva dintre companiile producatoare cheia care deschide larg in fata acestora poarta retailului modern. Sunt companii romanesti, cu mult potential si inventivitate, companii pentru care marile magazine pareau pana mai ieri, intangibile. O dovada in plus ca atunci cand buyerul iese din birou si ia contact direct cu piata se pot intampla minuni.

 

 

 

Nota brandprivat.ro – Am ales sa ilustram acest scurt material cu selectia cu adevarat unica si plina de culoare operata de retailer pe categoria gemuri-dulceturi. Subiectul este insa prea amplu, motiv pentru care vom reveni cat de curand. 

 

 


Toate actualitatile