English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Kaufland vs. Carrefour, intr-o promotie „ultimate” pe detergentii Omo.

01/02/2018 12:23

Miercuri, 31 ianuarie, Kaufland lanseaza o promotie pe gama de detergenti Omo Ultimate sub mecanismul aniversar „Dubleaza reducerea!”. Un mecanism ce permite consumatorului sa beneficieze de o reducere dubla fata de cea afisata cu conditia achizitionarii unui pachet virtual, cu doua produse diferite.

O zi mai tarziu, Carrefour supraliciteaza, aruncand in piata o reducere generala de 25% pentru intreaga gama de detergenti Omo Ultimate. Oferta nu conditioneaza acordarea reducerii promotionale de achizitia altui produs. Practic, reducerea oferita de Carrefour pentru achizitia oricarui produs este mai mare decat reducere oferita de Kaufland.   

 

Rivalitatea dintre cei doi retaileri este de notorietate, fiecare incercand in decursul timpului sa contreze actiunile celuilalt. In cazul de fata, mecanismul propus de Carrefour pare mult mai atractiv pentru consumator, desi in spatele sau exista un mic detaliu aparent nesemnificativ: STOC LIMITAT! Un mesaj mai rar intalnit la un retailer cu acoperire nationala, interesat sa dezvolte volume cu orice pret. Cum pentru brandurile internationale, multinationalele au un control riguros asupra mecanismelor promotionale si in special asupra preturilor de vanzare, promotia Carrefour ridica un semn de intrebare: sa fie oare vorba de o actiune unilaterala initiata de Carrefour, fara acordul firmei producatoare?

 

 


Toate actualitatile