English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Kaufland si Penny se intrec in actiuni tematice dedicate gastronomiei italiene

30/08/2018 12:23

La nici doua saptamani dupa ce Kaufland si-a invitat clientii sa descopere „frumoasa Italie” promovand produsele din peninsula intr-o actiune tematica, gastronomia italiana pare sa se fi mutat la Penny Market. Departe de a fi o simpla coincidenta, actiunea demarata de Penny Market si intitulata sugestiv „Italia la tine acasa!” este mai mult decat o simpla replica. Practic, intre cele doua actiuni nu poate fi pus semnul egal. Si asta deoarece Kaufland, desi are in portofoliu branduri private produse chiar la sursa, a preferat sa mearga aproape in exclusivitate pe brandurile de producator. Ce-i drept, printre cele aproape 40 de articole a uitat si doua sosuri pesto sub brandul propriu KClasic, dar greul actiunii a fost pe umerii furnizorilor. Logica pare simpla si tine strict de profitabilitate si de sumele ce  pot fi atrase prin astfel de actiuni.

 

Ca un discounter care se respecta, Rewe Romania a concentrat intreaga sa actiune desfasurata prin magazinele Penny Market in jurul brandului privat San Fabio, brand cu o pozitionare pe mainstream superior, devenit in ultimii ani motorul principal in actiunile de promovare a produselor italiene. Actuala actiune aduce in prim plan pe langa produsele San Fabio listate in sortimentatia permanenta alte 25 de noi articole, unele adevarate premiere pentru piata romaneasca. La toate acestea se adauga alte 10 articole conexe, parte din linia „heat&eat”, linie complementara brandului privat Penny to Go.

Desi s-a dorit a fi o actiune de anvergura, promotia italiana schioapata, lasand sa se intrevada graba cu care a fost pregatita. Fiind vorba in principal de produse preluate din sortimentatia germana, etichetarea s-a facut superficial, fara nici cea mai mica atentie pentru detalii, afectand astfel negativ imaginea brandului San Fabio. Ramanem insa optimisti, convinsi ca cei care au puterea de decizie vor trage concluziile corecte.

 

 


Toate actualitatile