English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Kaufland repozitioneaza nectarul de coacaze negre

08/10/2013 10:06

Dupa ani de prezenta activa, nectarul de coacaze sub brandul Sun Gold isi traieste ultimele clipe. Locul sau pe rafturile magazinelor Kaufland va fi luat de un nou produs, aparent superior. Asistam la o repozitionare strategica, menita sa aduca un plus de valoare sortimentatiei de brand privat. Sun Gold, activ pe segmentul entry level, cedeaza locul brandului KClassic. Un brand mainstream, devenit simbol si garant al calitatii Kaufland. Aparent avem in fata un produs superior. Ambalajul din carton certificat FSC, capacul de plastic si designul viu si aerisit, aduc o distinctie aparte. Cehia ramane tara de provenienta si pentru noul produs. Dar este oare cu adevarat un produs nou? Daca citim etichetele celor doua articole, lista ingredientelor este aproape identica. Cu o singura si mare deosebire am spune noi. Conservantii chimici. Vechiul produs, sub brandul Sun Gold avea inclusa la lista ingredientelor si aceasta mentiune: „Pasteurizat, nu contine conservanti chimici". In varianta noua, sub brandul KClassic a ramas doar „pasteurizat". Si atat. Fara nicio alta mentiune legata de conservantii chimici (aici).

KClassic Nectar de coacaze 25% poate fi cumparat din magazinele Kaufland la pretul de 3.99 lei. Surpriza insa! Pretul este identic cu cel al nectarului de coacaze sub brandul Sun Gold. Un mainstream pe acelasi palier de pret cu un entry level. Un ambalaj superior vs. un ambalaj prim pret. O egalitate ce lasa sa se intrevada putin din bucataria interna a retailerului, prin procentul de marja aflat in spatele brandului Sun Gold dar in acelasi timp ridica un semn de intrebare asupra calitatii noii retete.

 

 

 


Toate actualitatile