English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Kaufland introduce o noua etichetare negativa pentru brandurile sale private      

15/10/2019 10:54

Kaufland extinde etichetarea negativa la liniile de mezeluri dezvoltate sub brandurile sale private. O prima eticheta cu textul „Fara monoglutamat de sodiu adaugat” a fost identificata de noi in cursul lunii august pe unul dintre produsele K-Vreau din Romania.

Cea de-a doua a aparut recent pe salamul italian sub brandul KClassic si este mult mai complexa. Textul imprimat chiar pe eticheta frontala ne prezinta un produs „Fara: coloranti; (fara) monoglutamat de sodiu adaugat si (fara) amidon adaugat”. Evident, aceasta a doua eticheta o pune in umbra pe cea dintai si, implicit, produsul respectiv.

Asistam la o strategie de comunicare ciudata. In loc sa mizeze pe educarea consumatorilor, dubla etichetare girata de buyerul Kaufland creeaza confuzie in randul acestora. Oare ce va alege clientul aflat la raft: un produs „fara monoglutamat de sodiu adaugat” sau unul care in plus nu are nici coloranti si nici amidon?


Pe eticheta dorsala a salamului italian KClassic gasim urmatorul text: „Intrebari despre K-Vreau din Romania?” si un numar de telefon. De ce ar avea oare cineva intrebari despre un produs K-Vreau din Romania atunci cand a cumparat un produs KClassic?   

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Kaufland introduce etichetarea negativa pentru mezelurile K-vreau din Romania - 22/08/2019 

 

 


Toate actualitatile