English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Kaufland: Ambalare FSC pentru un produs de volum

09/04/2013 13:09

Ambalarea tip FSC ramane in continuare un apanaj al brandurilor private. Marile companii internationale, ce prin strategiile lor ar putea sa se alature acestui trend, sunt in continuare rezervate, in ciuda bugetelor consistente de marketing ce le sustin propriile produse. Greul cade asadar pe brandurile private, intr-o campanie lenta si aparent dificila de educare a consumatorilor.

Produsele aparute pana acum in piata, in ambalari FSC se diferentiaza in primul rand prin pretul de raft, superior produselor similare, in ambalari obisnuite. Un amanunt deloc de neglijat in perioada actuala. Consumatorul roman este din ce in ce mai atent la pret si aparent orice diferenta conteaza. Pe zi ce trece intalnim insa tot mai multe astfel de produse, in categorii diverse si in ipostaze diferite.

 

O lansare recenta a Kaufland aduce in prim plan un articol neobisnuit. Un articol de volum, pentru care orice diferenta in pretul sau de raft pare sa fie extrem de importanta. Aparent un risc, pe care retailerul si-l asuma constient printr-o pozitionare sub brandul sau KClassic. Avem insa in fata un articol interesant, la un excelent raport calitate/pret, produs in Italia, tara cu traditie in procesarea tomatelor.

Foto: KClassic Rosii pasate 500ml

 

Despre produsele lansate de Kaufland in ambalaj tip FSC va recomandam sa cititi si:

Oferta Kaufland: produse fara lactoza - 23.11.2012

Noi produse certificate FSC sub brandul KClassic - 08.03.2012

 

 


Toate actualitatile