International Private Label Show (IPLS) va avea loc in luna aprilie la Moscova
Producatorii de produse alimentare si nealimentare din întreaga lume vor lua parte la International Label Private Show (IPLS), expozitie unica în Rusia si CSI dedicata exclusiv pietei brandurilor private. Evenimentul va avea loc în perioada 5-6 aprilie 2017, la Moscova, intr-unul dintre cele mai mari si mai moderne centre expozitionale din lume - Crocus Expo Exhibition Center International, Moscova.
International Label Private Show (IPLS) serveste ca hub de întâlnire pentru toate companiile de retail si en-gros din Comunitatea Statelor Independente (CSI), distribuitori, exportatori/importatori, producatori de branduri private, HoReCa, companii aeriene, agentii de brand precum si tuturor celor interesati sa isi dezvolte propriile lor marci si sa se concentreze pe afacerile lor într-un singur loc, fara sa fie distrasi de alte probleme.
Peste 150 de expozanti vor prezenta facilitati de fabricatie, tehnologii de reducere a costurilor, precum si solutii de productie pentru branduri private, iar managerii din retail vor alege din varietatea de produse, ofertele cele mai bune astfel incat sa isi poate crea produse remarcabile, orientate catre consumator.
Un client – Mai multe categorii
La International Label Private Show (IPLS) vor fi expuse produse dintre cele mai diverse din categoriile de produse alimentare: alimente, produse de patiserie, snacks-uri, sosuri si condimente, grasimi si produse lactate, carne, peste, conserve si produse din carne si produse nealimentare: servetele si produse din hârtie, produse chimice de uz casnic, de igiena personala, cosmetice, jucarii, produse pentru animale de companie, bunuri de uz casnic, accesorii, textile, etc. Editia din acest an va include un nou sector dedicat produselor naturale, organice, atat de populare in acest moment pe piata.
Retailerii cu strategii multi-format dar si lanturile specializate vor gasi aici solutii pentru completarea sortimentatiei lor cu produse benefice pentru consumator, capabile sa evidentieze unicitatea si avantajele brandurilor lor. Furnizorii de servicii, inclusiv agentiile de brand, firmele de ambalaje sau etichetare, vor oferi participantilor solutii pentru personalizarea propriilor branduri.
International Label Private Show (IPLS) face piata
Prima si singura expozitie de marca privata din Rusia si CSI, International Label Private Show (IPLS) a fost lansata în urma cu trei ani, când brandurile private reprezentau un concept mai putin cunoscut, impactul fiind unul semnificativ asupra dezvoltarii ulterioare a pietei, oferind in acelasi timp o platforma eficienta pentru toti operatorii comerciali ce cauta parteneri de încredere in generarea de valoare adaugata pentru brandurile private.
La editia din acest an, a 4-a, vom vedea rezultatele unei dezvoltari rapide a pietei, programul evenimentului incluzand noi companii si produse. Însusi conceptul de marca privata a devenit extrem de popular, pe fondul scaderii veniturilor populatiei. Conform unui recent raport Nielsen, cota de piata a brandurilor private a crescut in Rusia si CSI de la 3,5% în 2013 pâna la 5% din veniturile totale inregistrate in comert în 2016. Cresterea rapida a brandurilor private a fost accelerata prin extinderea formatului discounter dar si prin eforturile continue ale retailerilor in gasirea unor solutii alternative, mai accesibile, la brandurile producatorilor. Potrivit expertilor, cresterea cotei de piata a brandurilor private va fi de doi digiti pana la finele anului 2018, ponderea lor in comertul din Rusia si tarile CSI urcand pana la 18%.
Programul de afaceri – Cunoastere & Expertiza
Evenimentul central al anului, International Label Private Show (IPLS) ofera participantilor o multime de oportunitati de colaborare, programul putand fi oricand imbunatatit. Unul dintre punctele de atractie va fi Connect Summit-ul ce combina o platforma de matchmaking on-line cu intalniri fata-în-fata intre cumparatori si producatorii de marca privata.
Parte integranta a spectacolului va fi si expozitia de branduri private ce se va desfasura intr-o zona speciala, numita Private Label Gallery. Vor expune aici 40 dintre cele mai mari lanturi de retail din diferite segmente cu cele mai mari portofolii de branduri proprii.
Anual, International Label Private Show (IPLS) ofera o recunoastere liderilor industriei brandurilor private care vor primi premii si distinctii de calitate în timpul ceremoniei Premiilor Private Label.
A patra editie International Label Private Show (IPLS) va avea loc în perioada 5-6 aprilie 2017 la centrul international de expozitii Expo Crocus, Moscova. Evenimentul este sprijinit în mod traditional de Camera de Comert si Industrie a Federatiei Ruse, Ministerul Industriei si Comertului, Asociatia Companiilor de vânzare cu amanuntul (AKORT), Asociatia Nationala a Lanturilor Comerciale (NAST), Uniunea Producatorilor rusi de produse alimentare, Federal Purchasing Alliance (FZS), Uniunea Cooperativelor de Consum (ROST), Asociatia Rusa a Producatorilor de Produse Cosmetice si de Parfumerie (PCAR), Asociatia Comerciantilor Online (AKIT), etc.
Companiile care doresc sa participe la eveniment se pot inscrie acum on-line pe pagina: www.ipls-russia.ru/en/visiting/registration