English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Incercare timida de transparenta pentru brandul Camara Noastra         

20/08/2019 08:33

Produse autohtone sub un brand privat. Teoretic aceasta este concluzia care o poate trage orice cumparator pus fata in fata cu retetele brandului privat Camara Noastra. Pentru analisti, brandul nu reprezinta insa decat o timida incercare de marketing, cu accent pe coarda sensibila a simbolurilor nationaliste. Chiar daca exista si inovatie, retetele nu impresioneaza. Din contra, multe dintre ele au o vadita tenta comerciala. Privit in detaliu, brandul lasa sa se intrevada prapastia care exista astazi intre abordarea buyerului german de marca privata si cea a colegului sau dambovitean. In ciuda aparentei sale maturitati, Camara Noastra ramane o mare necunoscuta pentru consumatorul roman. Clasica si in acelasi timp penibila sintagma "Produs in U.E." a fost inlocuita. Pentru ca, nu-i asa, Camara Noastra este un brand privat ce-si doreste sa promoveze produsele autohtone. Pana la un punct insa. Transparenta totala nu este buna in cazul brandurilor private. Ba mai mult, ea poate fi daunatoare retailerilor. Iar Lidl stie aceasta lectie ca nimeni altul. Asa se face ca pe ambalajele Camara Noastra troneaza la fel de sec si rece, sintagma "Produs in Romania". Atat si nimic mai mult.

 

Listat recent intr-o noua actiune in-out, sucul de mere si visine in ambalaj bag-in-box vine cu o surpriza, pe ambalajul sau fiind mentionata explicit sursa materiei prime: (fructe - n.a.) "culese din livada Raureni". Incercarea timida de transparenta a retailerului se opreste insa aici. Sa ne multumim asadar ca stim de unde sunt fructele si sa nu mai punem intrebari suplimentare. Ce mai conteaza cine si unde le-a produs, ce mai conteaza respectul fata de partenerul de afaceri dar si fata de propriul consumator. In ecuatia Lidl toate aceste mici detalii nu conteaza. Asa ca de ce sa avem nevoie, noi consumatorii, de toate aceste detalii, neinsemnate?

 

 


Toate actualitatile