English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

In absenta brandului Price, energizantul Vibe revine pe un pret entry level

03/04/2013 16:53

Prin listarea unui brand entry level Penny Market a degrevat presiunea de pret existenta asupra brandului sau clasic Vibe. Sub brandul Price, retailerul inregistra anul trecut in aprilie un prim record, prin atingerea pragului de 0.89 lei. Minunea insa nu a durat prea mult si dupa doar cateva luni, energizantul Price, intrat intre timp in topul celor mai bine vandute articole brand privat a fost retras. Presiunea pretului a revenit asupra brandului Vibe care se vede astfel nevoit sa faca fata unor fluctuatii destul de mari intre pretul normal de raft si pretul promotional.

Incepand de maine, joi, 4 aprilie, energizantul Vibe revine intr-o noua promotie Penny Market. De data aceasta pretul sau coboara de la 1.49 lei la 0.99 lei. Teoretic avem un prag psihologic. Se poate si mai jos? Chiar daca raspunsul ar fi pozitiv, pentru retailer riscul este prea mare si poate afecta iremediabil imaginea brandului. Chiar si asa, procentul de 33% reducere aplicat la pretul normal de raft lasa sa se intrevada posibilitatea de marja existenta in spatele produsului.

 

 

Va recomadam sa cititi si:

Brandul Price coboara pretul energizantelor sub un nou prag psihologic - 24.04.2012

 

 

 


Toate actualitatile