English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Gusturi romanesti - Cosmetizare prin publicitate. Cu ce pret?

09/08/2012 08:39

"Miere din Dobrogea. Pentru ca acolo 10.000 de familii de albine traiesc intr-o zona protejata". Asa suna ultima actiune publicitara a Mega Image pentru produsul sau miere floarea soarelui, sub brandul privat Gusturi romanesti. Focusata pe provenienta zonala a produselor, campania cuprinde un spot publicitar, actiuni outdoor dar si panotaj in magazinele Mega Image. Mai mult, incepand din aceasta dimineata, produsul mentionat apare pe coperta noului catalog promotional Mega Image. O actiune fireasca si o desfasurare de forte menita sa promoveze imaginea unui brand privat cu tenta traditionala. Calitatea produselor Gusturi romanesti si inovatiile aduse de Mega Image prin identificarea unor retete traditionale uitate justifica din plin eforturile de promovare. De altfel retailerul nu este la prima sa actiune de acest gen pentru brandul sau traditional.

 

Am cautat sa identificam informatiile din panourile outdoor pe ambalajul produsului si surpriza: Gusturi romanesti Miere floarea soarelui nu contine nici cea mai mica referire la proveninta dobrogeana a mierii. Cat despre cele "10.000 de familii de albine care traiesc intr-o zona protejata", ce sa mai vorbim. Discrepanta dintre mesajele publicitare si ambalajul produsului socheaza. Totul se putea rezolva extrem de simplu prin includerea informatiilor respective, sau cel putin a zonei de provenienta, pe eticheta produsului, mai ales ca exemple exista suficiente chiar in sortimentatia brandului. Greu de spus de ce retailerul nu a facut aceasta si a lansat o campanie al carui mesaj nu se regaseste si pe produs. Personal incerc sa imi imaginez reactia unui cumparator atunci cand descopera diferenta dintre mesajul publicitar si ambalajul produsului.

 

Lansat in urma cu aproape doi ani, brandul Gusturi romanesti si-a propus sa promoveze produse si retete traditionale romanesti. Chiar daca nu este un brand generator de volume, in timp, produsele Gusturi romanesti, multe cu o mare valoare adaugata, au devenit apreciate de consumatori. Inovatiile aduse de retailer, perseverenta cu care acesta a descoperit retete uitate prin satele romanesti, au contribuit din plin la conotatia brandului. Multi dintre cei care cumpara astazi aceste produse, formeaza un segment aparte de cumparatori, avizati si atenti la cele mai mici detalii. In ce ne priveste nu credem ca o astfel de campanie, in ciuda investitiilor considerabile, ajuta brandul Gusturi romanesti.

 

Intrebarea carcotasului

Intr-o "zona protejata" este permisa cultivarea la scara industriala a unor plante agricole? Pentru ca la final chiar daca cele "10.000 de familii de albine traiesc intr-o zona protejata", obiectul muncii lor se regaseste in cu totul alta parte.

Florin Frasineanu

 

 

 

 

 

 

 

 
 
  

Toate actualitatile