English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

FrieslandCampina apeleaza la romani pentru sustinerea fermierilor olandezi si belgieni. 0% Bla Bla

01/09/2020 11:49

FrieslandCampina apeleaza din nou la varianta importurilor. Normal am spune in conditiile in care criza incepe sa se faca simtita prin tarile europene. La fel ca in 2008, Romania este o exceptie. Cumparam in continuare la fel de mult, fara sa avem grija zilei de maine. Poate si de aceea marile companii ne asalteaza cu importuri.

 

Dupa experimentul Frico, cu branza adusa din Germania, feliata si ambalata la Arad sub un brand olandez cu traditie de secole, FrieslandCampina testeaza din nou istetimea romanilor. O abordare directa, fara Bla Bla asa cum o declara chiar producatorul. Si pentru ca intr-adevar, vorba lunga-i saracia omului, marketingul FrieslandCampina omite deliberat sa ne spuna si povestea din spatele noii sale linii de branzeturi feliate. Pe scurt, in doar cateva cuvinte. Patru din cele cinci sorturi de branza (Edam, Emmental, Gouda si Maasdam) provin din Olanda, via Belgia. Laptele este colectat de la ferme olandeze, iar apoi procesat si ambalat la o fabrica FrieslandCampina din Belgia. Asadar, dintr-un foc, un procent insemnat din pretul fiecarui pachet se duce spre procesatorul belgian si fermierul olandez. Cel de-al cincilea produs (cascavalul de sandvis) pecetluieste inca odata parteneriatul cu Lacto Food Arad. Si in cazul acesta vorbim de o branza de origine germana, feliata si ambalata la Arad, evident, sub brandul Campina. Ca nu prea exista vreo legatura intre brandul olandez si produsul respectiv, nu mai conteaza. In definitiv si cascavalul Frico (daca putem sa il numim cascaval), tot pe filiera germana a ajuns in Romania.

FrieslandCampina a dat startul. Sa ne asteptam asadar ca in lunile ce vor urma sa fim asaltati de importuri. O strategie prin care multinationalele vor incerca, aidoma FrieslandCampina, sa isi sustina afacerile din tarile de origine. Evident, cu ajutorul nemijlocit al cumparatorului roman.  

 

Va recomandam sa cititi si:

Adio Frico! Managementul FrieslandCampina transforma un brand international cu o traditie de peste 120 de ani intr-un simplu brand de distribuitor - 15/01/2019

 

 


Toate actualitatile