English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Fidelitatea consumatorilor se formeaza de la o varsta frageda

22/06/2012 10:48

Tot mai multe companii acorda o atentie sporita micilor consumatori. Linii de produse speciale, gadgeturi, premii, site-uri dedicate. Un intreg arsenal menit sa atraga si sa cucereasca decizia micutilor. Strategiile de marketing ale companiilor producatoare merg de multe ori pana la cele mai mici detalii.  

De partea cealalta a baricadei, retailerii nu au ramas nici ei insensibili. Aparitia unor produse dedicate sub branduri private este deja un fapt banal. La fel cum este si dezvoltarea unor site-uri speciale, interactive, pentru acesti potentiali mari consumatori. Imaginatia insa nu are limite, iar campaniile de marketing ale retailerilor au depasit deja granitele magazinelor. Ba in unele cazuri au intrat chiar si in timpul liber sau de joaca al micutilor. Credeti ca la o plimbare cu trenuletul (pardon, tractorasul) prin parc mai tine cont cineva de regulile de circulatie? Important este ca brandul sa iasa in evidenta iar la final, placerea plimbarii sa fie, indirect, asociata si cu acesta. Iar daca micutii mai au cu ei si cate un smartphone pot accesa cu usurinta in timpul plimbarii, ofertele promotionale de pe site-urile de profil.

 

Va dorim un weekend excelent!

 

 

 

 


Toate actualitatile