English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Fata mai putin vizibila a unei schimbari de design de ambalaj

11/04/2018 12:23

Eliminarea simbolurilor religioase si inlocuirea imaginii celebrei biserici de pe insula greceasca Santorini a devenit pentru Lidl mai mult decat o simpla schimbare de design. Retailerul s-a folosit de acest prilej si a modificat si ambalajul iaurturilor sale cu fructe sub brandul privat Milbona. In noua varianta, Lidl propune o galetusa mai mica, mizand astfel pe o reducere a costurilor cu ambalajul. Indirect, un ambalaj mai mic, poate influenta lay-out-ul categoriei, generand noi economii pe partea de depozitare, manipulare si transport. Evident, in final, toate aceste economii conduc spre un pret de achizitie mai mic, diferenta astfel obtinuta putand fi transferata oricand catre client prin reducerea pretului de vanzare. Este insa greu de crezut ca Lidl va renunta prea usor la avantajul astfel obtinut, in conditiile in care in anul 2017 pretul galetuselor cu iaurt de fructe Milbona a crescut cu 10%, de la 9,99 lei la 10,99 lei in prezent.

 

Va recomandam sa cititi si:

Fara Dumnezeu, inainte! Lidl elimina simbolurile religioase de pe produsele Eridanous si Milbona - 10/04/2018

 

 


Toate actualitatile