English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Fares extinde oferta brandului Theia

11/12/2012 10:12

Intrarea producatorului Fares pe segmentul Read to drink tea (RTD) cu brandul sau Theia a constituit la momentul respectiv o surpriza placuta. Cele trei produse reprezentau incununarea unei experiente de peste 80 de ani in productia ceaiurilor fiind totodata o premiera pentru piata romaneasca. Solutia de ambalare la Tetra Pak, aleasa de producator, opta pentru o subcategorie ocolita de brandurile internationale, dar totusi prezenta in comertul modern. O optiune curajoasa, in conditiile in care piata este dominata astazi de ambalarile tip PET. Pe de alta parte absenta unei presiuni din partea multinationalelor poate crea in timp pe acest segment un comportament de consum.

 Perseverent, producatorul isi extinde sortimentatia cu trei noi articole, in fapt trei variante noi de ambalare la retetele deja existente. Fares bifeaza o noua premiera si propune acum consumatorilor un gramaj de 250ml, ambalat tot la Tetra Pak.

In ciuda rapiditatii sale de absorbtie a produselor noi, retailul modern pare sa ezite. O dovada in plus ca cei care ies din tipare si au curajul sa incerce sunt astazi tot mai putini. Surprinzator, comertul traditional a reactionat mult mai rapid. Produsele sunt prezente la raft, in cateva dintre retelele locale, aducand o diferentiere binevenita.

 

Va recomandam sa cititi si:

Fares Orastie intra cu trei retete de ceaiuri pe segmentul RTD - 15.11.2012 

 

 

 

 

 

 

 

 


Toate actualitatile