English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Fares Orastie intra cu trei retete de ceaiuri pe segmentul RTD

15/11/2012 10:29

Dominata de catre multinationale sustinute prin bugete de marketing pe masura, categoria ceaiurilor Ready To Drink (RTD) este cunoscuta consumatorului roman mai ales prin retetele de ice tea. In timp, strategia brandurilor international a contribuit la cresterea categoriei deschizand firave oportunitati si pentru producatorii romani, prezenti insa la raft doar prin branduri private.

In acest context intrarea unui producator de talia Fares Orastie cu un brand propriu constituie o surpriza placuta cu atat mai mult cu cat este vorba de o premiera romaneasca. Ambalate la Tetra Pak de 1l, noile produse Fares aduc in fata consumatorului, sub brandul Theia, trei retete de ceaiuri "gata de baut" asa cum ne asigura chiar producatorul pe ambalajul acestora. Cu o bogata traditie in productia de ceaiuri, Fares Orastie isi adauga acum in portofoliu o noua gama de produse pasteurizate, produsa integral in Romania si compusa din ceai de lamaie, ceai de fructe exotice si ceai de fructe de padure.

Aparitia acestora poate constitui un prim pas pentru viitoare produse brand privat, data fiind oportunitatea deschisa de categorie, dublata de experienta producatorului roman in astfel de proiecte. In plus, pe segmental ambalarilor tip Tetra Pak competitia nu este chiar atat de acerba, preferintele consumatorilor indreptandu-se spre ambalarile la PET si doza. 


Toate actualitatile