English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Euro Shopper, valorile unui brand

13/06/2013 16:18

Conceput si dezvoltat de catre centrala de achizitii AMS, Euro Shopper, este astazi unul dintre cele mai de succes branduri entry level. Comercializat cu autorizarea centralei AMS de catre retelele membre, brandul Euro Shopper poate fi intalnit pe 11 piete nationale, generand vanzari anuale de peste 500 de milioane de euro.

Prin valorile care il definesc Euro Shopper pune la dispozitia cumparatorilor produse de calitate la preturi scazute. Recunoasterea sa internationale se datoreaza si conceptului „value for money", cu preturi mici pentru o valoare adevarata.

 

Spre exemplificare va propunem un produs aparent banal: lapte pentru cafea. Un produs de calitate, provenit din fermele belgiene, comercializat in retelele din Irlanda, Olanda si Marea Britanie. Aparent extrem de simplu, ambalajul produsului ascunde o surpriza prin prezenta cartonului certificat FSC (aici). Un caz extrem de rar pentru un produs entry level, care confirma insa forta de negociere a centralei de achizitii dar si valoarea ce defineste brandul. Tot pe ambalaj descoperim un logo extrem de util unui segment aparte de consumatori. Prezenta logo-ului „V" (aici) confirma faptul ca produsul poate fi consumat de catre persoanele vegetariene, procesul de productie fiind atent monitorizat.

 

Nota brandprivat.ro - Grupurile de retail membre ale centralei de achizitii AMS sunt:

  • Ahold - Olanda
  • Booker - Marea Britanie
  • Dansk Supermarked Gruppen - Danemarca
  • Delhaize - Belgia
  • Hagar - Islanda
  • El Corte Ingles - Spania
  • EL.OM.A.S. - Grecia
  • ICA - Norvegia si Suedia
  • Jeronimo Martins - Portugalia
  • Kesko - Finland
  • Migros - Elvetia
  • Morrison's - Marea Britanie
  • Systeme-U - Franta
  • Uniarme - Portugalia

 


Toate actualitatile