English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Dupa 4 luni de la lansare, Lidl schimba designul si reteta kefirului cu fructe sub brandul Pilos

02/08/2018 08:42

Dupa nici patru luni de la lansarea oficiala operata anul acesta in luna martie, Lidl revine si schimba designul si reteta kefirului cu fructe sub brandul privat Pilos. Ce noutati exista in reteta?

 

 

 

Spre exemplu, pentru kefirul cu aroma de vanilie, in varianta initiala, era folosite urmatoarele ingrediente: „lapte pasteurizat degresat partial, preparat cu aroma de vanilie (zahar, sirop de glucoza-fructoza, amidon modificat din porumb, aroma, colorant alimentar: curcumina), proteina din lapte, culturi lactice selectionate”. In noua varianta, lista de ingrediente este urmatoarea: „88% kefir (din lapte), zahar, aroma naturala de vanilie, 0,02% pastai de vanilie maruntite, colorant: curcumina”.

Interesant este ca toate aceste modificari operate in lista de ingrediente nu afecteaza tabelul valorilor nutritionale. Practic, ambele variante de produs au aceleasi valori:

„Valoare energetica 286kj / 68kcal; Grasimi: 1,3g; din care acizi grasi saturati: 0,7g; Glucide: 11g; din care zaharuri: 11g; Proteine: 3g; Sare: 0,1g;”

 

Linia de kefir cu fructe sub brandul privat Pilos este in acest moment unica pe piata romaneasca. Toate cele trei articole sunt produse in Polonia de compania Sredzka Spóldzielnia. Contrar asteptarilor, procentul de grasime este inferior celui pe care il gasim la kefirul produs de companiile autohtone fiind mai apropiat de varianta kefirului caucazian cu doar 1,3% grasime.

 

Nota brandprivat.ro - Pe site-ul nostru, in sectiunea rezervata studiilor de piata, puteti gasi o ampla lucrare dedicata categoriei Chefir, Sana, Lapte batut. Un material ce prezinta o imagine ampla a categoriei, fiind analizate nu doar brandurile private ci si brandurile de producator si strategiile ce stau in spatele acestora. „Romania - Piata chefir, sana si lapte batut" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse (aici).

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in decembrie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;
  • Retele locale: CBA, Luca, Merkur, Unicarm;

 

 


Toate actualitatile