English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Doua posibile oportunitati in categoria conservelor de legume

15/05/2015 10:29

Castraveti intregi in otet, picanti si dovlecei la gratar, in ulei de floarea soarelui. Este oare atat de greu sa pui intr-un borcan cu castraveti un ardei iute si apoi sa etichetezi produsul drept premium? Sau sa prajesti cateva felii de dovlecei dupa care sa le scufunzi in ulei de floarea soarelui? Se pare ca da din moment ce genul acesta de produse nu se regasesc in portofoliul producatorilor autohtoni. Pot fi insa cumparate sub brandurile private KClassic si Baresa, primul in magazinele Kaufland si al doilea in reteaua Lidl.

Doua articole aparent banale, ce ascund totusi o doza de inovatie si valoare adaugata, transformate iata in oportunitati de lanturile de retail. Posibil sa nu vorbim de volume. Diferentierea este insa evidenta si, nu este exclus ca aici sa fie marele castig al celor doi retaileri. In acelasi timp, pentru companiile romanesti de profil, ambele articole pot deveni o reala sursa de inspiratie sau, de ce nu, de diversificare sortimentala.


Toate actualitatile