English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Disputa pentru titlul „Mall of Summer” intre doua branduri rivale

08/06/2018 10:54

Agitatie mare in aceste zile la malul marii, Constanta si statiunea Mamaia fiind invadate de panouri publicitare. Miza o constituie titlul „Mall of Summer”, disputat in surdina de cele doua branduri rivale, City Park si Vivo! S-a ajuns in situatii hilare precum cea de la intrarea in statiunea Mamaia unde bannerele rivale sunt plasate unul langa altul. O abordare duplicitara care creaza voit confuzie. Cine are dreptate? Vivo! sau City Park?

Pentru cei care cunosc formatul de mall raspunsul este simplu. Intre un mall in adevaratul sens al cuvantului si un centru comercial nu se poate pune semnul egal. Ori in cazul de fata, Vivo! nu este un mall ci un centru comercial. Ne-o confirma chiar IMMOFINANZ AG, companie care administreaza centrul comercial Vivo! Constanta:

„VIVO! este brand-ul de centre comerciale apartinand IMMOFINANZ. Aceste centre comerciale sunt destinate oraselor cu o acoperire de minim 200.000 de persoane”.

Mai mult, de luni bune, cei de la City Park si-au asociat brandul cu sintagma „Mall of Constanta”, aceasta fiind inclusa chiar in logo-ul lor. Sa nu fi stiut oare toate aceste detalii oamenii de marketing care au stat in spatele campaniei Vivo! sau intentia lor a fost cu totul alta? Cert este ca din toata aceasta campanie cu lovituri sub centura au de suferit companiile care detin spatii inchiriate in centrul comercial Vivo! si, nu in ultimul rand, consumatorii, pusi iata, fata in fata cu o reclama mincinoasa. Cum teoretic pentru acestia din urma exista institutii ale statului roman abilitate sa le apere interesele, nu ne ramane decat sa asteptam si reactii din partea companiile a caror imagine a fost afectata negativ.

 

 


Toate actualitatile