English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Deschiderea Carrefour Zalau provoaca dureri de cap managerilor Kaufland          

06/11/2019 19:42

Vizibil deranjat de iminenta deschidere a primului hyper Carrefour din Zalau, intaiul retailer al tarii reactioneaza in modul caracteristic. Germanii scot la inaintare celebra lor Noapte Alba* sperand ca prin acest mecanism de marketing de ev mediu sa scoata si ultimul leut din pungile zalauanilor. Reactia managerilor Kaufland este oarecum explicabila. Oamenii nu accepta concurenta. Prin prezenta Carrefour, Kaufland pierde monopolul asupra preturilor. Practic, odata ce se raporteaza la un hyper cu peste 40.000 de articole active, Kaufland va putea fi oricand monitorizat de omul de rand. Iar aceasta inseamna intai de toate o posibila reducere a marjei pentru multe din articolele sale.

Acolo unde nu are o concurenta pe masura fortei sale, Kaufland isi exploateaza avantajul, practicand preturi superioare. In comparatie cu capitala Romaniei, unde concurenta este extrem de acerba, preturile practicate in orasele mici pot fi mai mari si cu 10 procente sau chiar peste. Desigur, nu vorbim de produsele de impact al caror pret il stie orice consumator. Sa nu uitam ca germanii gestioneaza un portofoliu de 20-30.000 de articole compus atat din branduri nationale si internationale cat si din branduri private. Spre exemplu, din catalogul actual am selectat cateva produse la intamplare. Evident, fiind vorba de o promotie nationala, preturile din catalog sunt aceleasi. Diferenta apare insa la preturile vechi, preturi practicate inaintea perioadei promo:

Olympus suc de portocale 1l: Bucuresti: 4,29 lei; Zalau: 4,69 lei; Diferenta: +9,3%;

Dr.Oetker Esenta de portocale, 38ml: Bucuresti: 3,59 lei; Zalau: 3,99 lei; Diferenta: +11,14%;

Campofrio Active snack cu carne curcan, 25g: Bucuresti: 2,79 lei; Zalau: 2,99 lei; Diferenta: +7,16%;

Aslavital mineralactiv Pudra de argila pentru tratamente cosmetice, 10x20g: Bucuresti: 10,99 lei; Zalau: 11,99 lei; Diferenta: +9,1%;

Milupa Cereale cu lapte de la 6 luni, 250g: Bucuresti: 14,75 lei; Zalau: 15,79 lei; Diferenta: +7,05%;

Este posibil asadar sa vedem cat de curand o schimbare in strategia Kaufland dar si la nivelul celorlalti retaileri prezenti pe piata locala.

 *Actiunea Noapte Alba va avea loc in magazinul Kaufland Zalau in aceasta noapte intre orele 23,00 – 03,00.

 

Nota brandprivat.ro - Salutam modul in care presa locala a prezentat manevra germanilor.

Kaufland Zalau BOICOTEAZA deschiderea Carrefour: program pana la 3 dimineata si reduceri de 50 la suta

 

Va recomandam sa cititi si:

Carrefour intra cu formatul de hypermarket in Zalau - 04/11/2019

 


Toate actualitatile