English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Delhaize Kids-Oferta de alimente speciale pentru copii a Mega Image

01/03/2012 10:36

Alimente cu continut redus de sare si grasimi, special create pentru nevoile celor mici, pe principiile unei alimentatii sanatoase. In plus, pe ambalaje, informatii educationale utile si jocuri. Sunt doar cateva dintre elementele noii linii de produse alimentare pentru copii - Delhaize Kids - dezvoltata de catre grupul Delhaize si prezenta acum in magazinele Mega Image.

 

Privind produsele nu se poate sa nu observam grija cu care retailerul a creat fiecare produs in parte. O atentie care merge pana la cel mai mic detaliu. Ambalajele speciale, in culori vii si atractive, menite sa capteze atentia, sunt pline de informatii educationale utile atat pentru cei mici cat si pentru parinti. In cuvinte simple, fara prea multe denumiri stiintifice, fiecare produs isi dezvaluie secretele retetei si odata cu ele prezinta sfaturile unei alimentatii sanatoase si echilibrate. Leul Pamuka, imaginea brandului, impartaseste copiilor si parintilor ce alimente trebuie sa contina fiecare masa zilnica si de ce micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Recomandarile sale sunt de multe ori insotite de pictograme simple si eficiente. In plus, atentia copiilor este captata prin diferite jocuri, imprimate direct pe ambalajele produselor. Nu sunt doar simple trucuri de marketing menite sa ajute la vanzarea unor produse.

 

Grija retailerului pentru calitatea produselor si a retetelor se poate observa si in informatiile despre fiecare produs in parte existente atat pe ambalaje cat si pe pagina de blog special creata. Aici, consumatorii gasesc raspunsuri la intrebari si la randul lor sunt invitati sa isi exprime opiniile despre produse.

Mai mult, fiecare produs propus spre lansare in cadrul liniei Delhaize Kids este testat in prealabil de catre copii. Doar cele ce primesc "unda verde" din partea copiilor vor ajunge in final la raft, in magazinele grupului. "Tested by kids - Controlled by experts" este sigla care certifica o parere cu o puternica valoare de veto. O dovada clara ca pentru retailer parerea micilor consumatori conteaza mai mult decat avantajele comerciale din spatele unui produs.

 

Delhaize Kids in magazinele Mega Image

Noile produse Delhaize Kids au aparut in Romania anul trecut, in noiembrie, la doar cateva luni de la lansarea oficiala a liniei in Belgia. Pentru inceput sortimentatia a cuprins doar trei articole:

  • Delhaize Kids Sos pentru paste 340g;
  • Delhaize Kids Biscuiti cu miere si migdale 150g;
  • Delhaize Kids Biscuiti cu mere 200g;

Recent retailerul a decis extinderea sortimentatiei si a adaugat inca patru noi articole dintre care trei in categoria cerealelor pentru mic dejun si unul in gama pastelor fainoase.

Din punct de vedere comercial, produsele Delhaize Kids se raporteaza prin calitate la brandurile internationale. Pretul lor de raft este insa cu 15-30% mai ieftin.

 

 


Toate actualitatile