English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Declaratia zilei: Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania   

10/04/2020 12:42

„Ne bucuram ca pentru al treilea an consecutiv redeschidem magazinul tip cort din Mamaia Nord si putem sa venim, astfel, in intampinarea nevoilor actuale ale locuitorilor din zona, mai ales ca in aceasta perioada au cea mai mare nevoie de un loc de cumparaturi aproape de casele lor si cu un sortiment variat. In aceste conditii, suntem alaturi de ei si ii asiguram de tot suportul nostru, de stocuri aprovizionate constant si de aplicarea tuturor masurilor care sa le ofere protectie sporita cand ne trec pragul” - Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.

 

Cei care cunosc geografia zonei stiu ca decizia Kaufland de redeschidere a magazinului-cort din Mamaia Nord nu are nimic in comun cu nevoile „locuitorilor din zona”. Zona este intesata de hoteluri si pensiuni, multe in diferite stadii de constructie iar putinii locuitori au de unde sa isi faca aprovizionarea. Trecand insa peste abordarea cu tenta voit sentimentala, decizia Kaufland poate, si trebuie consideram noi sa fie privita cu multa atentie. Mai ales de oamenii de vanzari. Cifrele record din martie se intorc acum impotriva. Si nu doar impotriva Kaufland. Intreg retailul romanesc – modern si traditional deopotriva – se confrunta cu aceleasi probleme. Programul redus de functionare impus odata cu decretarea starii de urgenta a dus la o diminuare considerabila a vanzarilor. Diminuarea stocurilor din magazine, multe pe fondul unor carente aparute in amonte, la producatori, va duce la sume mari de plata catre bugetul de stat, in speta la sectiunile TVA si impozit pe profit. Daca in alte sectoare ale economiei, programul redus de lucru a dus inevitabil la disponibilizari, marii retaileri nu-si pot permite sa renunte acum la oameni. Asa ca trebuie sa le dea ceva de lucru astfel incat sa justifice mentinerea organigramelor actuale.

Revenind insa la cortul-magazin, prin redeschiderea lui cu doua luni inaintea datei cu care ne-a obisnuit in cele doua sezoane de activitate, Kaufland incearca oarecum sa se protejeze de concurenta. Prezenta sa in zona a trezit atentia lanturilor rivale. Mega Image a deschis intre timp un al doilea magazin la mica distanta, Profi isi face si el temele iar Lidl se pregateste sa taie panglica la – ciudata asociere de nume... – Hanul Piratilor. In acelasi timp, cativa kilometri mai la nord, in Navodari, Penny Market pregateste cel de-al doilea sau magazin, intr-o evidenta incercare de securizare a pietei locale. Graba Kaufland este asadar explicabila. Cu atat mai mult cu cat „serviciul Glovo iti aduce Kaufland la tine acasa”. Inclusiv in Mamaia Nord. Dar cine mai crede astazi in reclame...?

 


Toate actualitatile