English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Declaratia zilei: Radu Timis, presedinte Cris-Tim    

03/07/2018 16:23

Intrebat daca are in plan cresterea procentului de carne la toate produsele Cris-Tim, Radu Timis, a raspuns: „Este al doilea experiment foarte important pe care-l facem (dupa Eticheta Curata - n. red.), asa ca nu ne putem expune total, trebuie sa asteptam si reactia consumatorilor”. Interesanta abordare. Din pacate, presedintele Cris-Tim confirma astfel ceea ce spuneam in articolul „Eticheta curata mai curata decat Eticheta curata”:

„La fel ca majoritatea producatorilor romani, CrisTim nu are inters sa isi educe consumatorii si nici sa ii invete cum sa citeasca o eticheta”.

Asadar, fara o reactie din partea consumatorilor, producatorii romani de mezeluri nu vor renunta prea curand la apa, aditivi si coloranti artificiali si nici nu vor deveni peste noapte mai transparenti in comunicare. In definitiv, cand ai un consumator care cumpara orice, bagandu-ti anual milioane de lei in conturi, de ce sa vrei sa il schimbi si sa mai pierzi timp si bani cu educarea lui?

 

Nota brandprivat.ro – Sublinierea ne apartine. Afirmatia presedintelui Cris-Tim apare in interviul acordat revistei Piata, interviu pe care il puteti citi aici:

Radu Timis, Cris-Tim: „Nu vrem sa cream un trend al nostru personal, nu facem decat sa urmam trendurile pe consumator”

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Eticheta curata mai curata decat Eticheta curata - 25/06/2018

 

 


Toate actualitatile