English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

De ce trebuie sa fim pregatiti sa redescoperim Danone?

04/04/2018 08:42

Agitatie mare in aceste zile la raft in zona produselor Danone, fanii cunoscutului producator de lactate fiind avertizati ca urmeaza ceva nou. Carcotasi, cititorii nostri au remarcat imediat pe pagina noastra de Facebook incoerenta mesajului: „Si-au cam dat cu stangu-n dreptu' cu fraza asta. Deci recunosc singuri ca inainte iaurtul nu era doar din lapte si culturi lactice…”. Nimic mai adevarat. Practic, in spatele mesajului „Pregateste-te sa redescoperi Danone!”, se putea ascunde orice. Inclusiv o schimbare majora de strategie.

Suspansul nu a durat insa prea mult. Dupa cateva zile de asteptare, in retailul modern a aparut deja un prim articol nou. Sau mai precis in ambalaj nou. Pentru ca la o analiza atenta, trambitata „redescoperire” Danone nu aduce nimic nou in afara unei schimbari a designului de ambalaj. Pana si codul de bare a ramas acelasi, pentru o mai usoara receptionare a produselor in magazine.

Comparand cele doua ambalaje pentru laptele batut Danone am descoperit totusi o mica schimbare. De pe ambalaj a disparut sintagma „lapte colectat zilnic” dar si termenul de 24 de ore asumat de producator pentru procesarea laptelui. Suntem insa asigurati ca drumul laptelui este atent supravegheat, producatorul cunoscand originea tuturor ingredientelor.

 


Toate actualitatile