"Standul produselor romanesti" un proiect initiat de real,- Hypermarket si sustinut de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a fost lansat ieri, 11 noiembrie, concomitent in toate hypermarketurile Real.
Noul proiect vine ca o continuare fireasca a programului strategic pe termen lung lansat de real,- in 2010 "Produceti romaneste, vindem romaneste" prin care se urmareste identificarea, informarea si dezvoltarea de parteneriate cu producatorii locali pentru a avea cat mai multe produse alimentare si nealimentare romanesti pe rafturile magazinelor.
Evenimentul, derulat in incinta hypermarketului Real Cortoceni s-a bucurat de prezenta Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Dl. Daniel Constantin si a Dl. Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket Romania.
Ministrul Agriculturii a apreciat eforturile depuse de real,- Hypermarket in promovarea produselor romanesti si sustinerea producatorilor locali: "Procentul de produse romanesti care se comercializeaza prin hypermarketuri ajunge la 50%. M-am uitat la inceputurile activitatii Dumneavoastra in Romania si am vazut ca ati pornit undeva de la 8%. Va felicit ca astazi, prin atentia pe care ati acordat-o producatorilor din Romania ati ajuns la acest procent extrem de important".
La randul sau, Michel Lamoot director general, real,- Hypermarket Romania, a declarat: „Prin lansarea „Standului produselor romanesti", proiect sustinut de Ministerul Agriculturii, contribuim la consolidarea strategiei pe care ne-am propus-o privind incurajarea dezvoltarii producatorilor locali, cu precadere in sectorul de legume si fructe, unde aprovizionarea din piata interna este inca deficitara. Dar daca iti propui sa gasesti solutii, orice problema este rezolvabila: noi am cautat producatorii locali, le-am prezentat planurile si proiectele noastre, am ajuns la concluzia ca o colaborare ar fi in avantajul tuturor, mai cu seama al consumatorilor si am batut palma. Cu siguranÅ£a, nu ne vom opri aici, mai ales ca rezultatele de pana acum sunt mai mult decat incurajatoare iar deviza noastra este "crestem impreuna cu partenerii nostri".
Cele mai importante rezultate ale programului „Produceti romaneste, vindem romaneste" sunt numeroasele contracte de furnizare semnate pana acum cu producatorii locali. In prezent, aproximativ 90% dintre partenerii real,- Hypermarket Romania sunt companii romanesti. In sectorul alimentar, real,- colaboreaza cu peste 500 de companii care produc sau distribuie produse romanesti, cu desfacere locala, regionala sau nationala. De la inceputul programului, numarul furnizorilor locali s-a marit cu 20%.
Text si foto: Andreea Tomescu
Fotografii de la evenimentul desfasurat duminica, 11 noiembrie, in incinta hypermarketului Real Cotroceni puteti regasi pe pagina noastra de Facebook.