English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Cum poti profita de pe urma unui produs unic? O lectie practica de la Lidl

08/02/2018 12:23

Lidl a inceput anul 2018 in forta, listand chiar din prima zi a lunii ianuarie un kefir BIO. Dezvoltat in parteneriat cu Fabrica de Lapte Brasov sub brandul privat Pilos, articolul confirma in premiera deschiderea companiilor autohtone si catre alte produse ecologice in afara deja cunoscutelor oua de gaina. In varianta Lidl, pentru productia kefirului BIO se folosea lapte de vaca de provenienta autohtona. Asadar un produs ecologic romanesc 100%, la un excelent raport calitate-pret, PET-ul de 330g costand doar 1,79 lei.

Actiunea derulata in primele zile din ianuarie se pare ca a fost un succes din moment ce articolul a revenit acum pe rafturile Lidl, la doar o luna de la lansarea sa oficiala. Desi s-a pastrat mecanismul de tip in-out, noua actiune pe kefirul BIO sub brandul privat Pilos vine cu doua corectii, semn ca cineva din centrala Lidl a tras cateva concluzii dupa lansarea din ianuarie. In primul rand cantitatile repartizate pe magazine au fost sensibil marite. O modificare regasim si in pret, acesta urcand de la 1,79 lei in ianuarie la 1,99 lei in prezent. Aparent, o crestere cu doar 20 bani nu este un capat de tara. Procentual insa vorbim de peste 11 procente adaugate in plus in doar 30 de zile, in conditiile in care majoritatea produselor lactate au preturi neschimbate.

 

Pentru un consumator avizat, majorarea de pret operata de Lidl pe kefirul ecologic poate fi frustranta. Pe o piata libera, guvernata de legea cererii si ofertei, abordarea germanilor este justificata, articolul lor neavand rival in randul brandurilor private concurente. Deocamdata.

 

Nota brandprivat.ro - Pe site-ul nostru, in sectiunea rezervata studiilor de piata, puteti gasi o ampla lucrare dedicata categoriei Chefir, Sana, Lapte batut. Un material ce prezinta o imagine ampla a categoriei, fiind analizate nu doar brandurile private ci si brandurile de producator si strategiile ce stau in spatele acestora. „Romania - Piata chefir, sana si lapte batut" este o baza completa de date a ultimilor ani, cu numeroase fotografii, grafice si tabele, centralizate la momentul actual. Un instrument de lucru util si profesionist, recomandat pentru toti factorii de decizie din retail dar si pentru cei care astazi produc, distribuie sau importa astfel de produse (aici).

Culegerea si analiza datelor s-a efectuat la nivel national de catre un colectiv al Sales Consulting, societate specializata in retail si in analiza pietei FMCG, fiind inceputa in decembrie 2011, prin monitorizarea periodica a urmatoarelor lanturi de retail:

  • Hypermarket: Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real;
  • Supermarket: Billa, Carrefour Market, Carrefour Express, Mega Image, Profi;
  • Discounter: Lidl, Penny Market;
  • Cash&Carry: Metro; Selgros;
  • Retele locale: CBA, Luca, Merkur, Unicarm;

 


Toate actualitatile