English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Cora scoate brandul Winny in campanie outdoor

20/02/2012 11:45

Cora demareaza o campanie publicitara de imagine, axata pe un produs sub brandul sau entry level Winny, la doar cateva zile dupa o actiune similara, lansata de Carrefour. Daca cei de la Carrefour au optat pentru promovarea cascavalului sub brandul propriu No1, campania Cora propune o oferta de pret pentru un kaizer, destinata insa doar posesorilor unui card de fidelitate.

Ambii retailerii si-au axat campaniile pe promovarea conceptului de magazine ieftine, cu preturi accesibile tuturor. In cazul campaniei Cora, retailerul urmareste si un doilea scop, de familiarizare a cumparatorilor cu sistemul cardurilor sale de fidelitate. 

 


Toate actualitatile