Cora intra pe outdoor cu un brand privat alaturi de Coca Cola
In apropierea Sarbatorilor de Paste, Cora ne propune o promotie la un articol traditional, nelipsit de pe mesele romanilor: pasca. Retailerul a lansat recent acest articol sub brandul propriu Cora, la gramaj fix de 350 g. Incepand din aceasta dimineata, timp de 10 zile, clientii magazinelor Cora vor putea achizitiona produsul la un pret special, intr-un pachet promotional, alaturi de Coca Cola la 2l.
Actiunea, prima de acest gen pe care retailerul francez o deruleaza pentru un brand propriu alaturi de un brand de producator, beneficiaza de o promovare speciala. Pachetul se afla pe coperta revistei de reclama Cora dar si intr-o ampla campanie outdoor, in orasele unde exista magazine Cora.
In urma cu aproape trei saptamani Coca Cola reusea sa surprinda printr-o prima promotie incrucisata alaturi de un brand privat. Pentru multe companii internationale, si in special pentru cele aflate in pozitii de lider mondial, brandurile private sunt un subiect tabu. Deschiderea Coca Cola pentru acest gen de promotii arata o schimbare clara de strategie, pe o piata afectata de probleme economice.
Va recomandam sa cititi si:
Premiera Coca Cola - Prima promotie incrucisata cu un brand privat - 19.03.2012
Coca Cola continua seria promotiilor alaturi de branduri private - 22.03.2012