English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Constanta nu e Cluj-Napoca sau Satu Mare. Deschiderile Lidl, criteriu de evaluare pentru administratiile locale

26/10/2017 08:42

Cluj-Napoca - Anuntat pentru 23 februarie, magazinul din Vaida Voievod sta si acum cu lacatul pe usa. Pur si simplu primaria Cluj-Napoca nu si-a dat acordul pana cand Lidl nu-si duce la bun sfarsit angajamentele asumate. Pacalita odata de germani, administratia locala a considerat ca e spre binele clujenilor ca sensul giratoriu din fata magazinului sa fie perfect functional inaintea deschiderii.

Foto: Horatiu Secasiu

 

Satu Mare – Cu doua zile inaintea deschiderii, Lidl se vede nevoit sa mute marfa din magazinul de pe calea Careiului. Si aici, la fel ca la Cluj, primaria nu si-a dat acordul. Lidl a incercat si la Satu Mare sa treaca peste angajamentele asumate si sa deschida inaintea finalizarii sensului giratoriu. Implicat in viata comunitatii locale, primarul orasului s-a opus categoric. Magazinul Lidl va primi autorizatie de functionare numai dupa ce lucrarea de infrastructura va fi gata.

 

Constanta – In aceasta dimineata, Lidl a deschis la Constanta. Pentru noul magazin – al patrulea Lidl din oras - administratia locala a aprobat modificarea planului urbanistic. S-au taiat peste 30 de copaci si s-a luat si o bucata de teren din microrezervatia Delfinariu fara ca ONG-urile locale sa scoata vreun sunet. La schimb, Lidl le-a oferit constantenilor sansa de a avea un green-roof. Adica putina iarba plantata pe acoperisul noului magazin. Nu este insa tot. Pe langa copaci, orasul Constanta pierde si 30 de locuri de parcare de pe domeniul public, folosite in special in sezonul estival de turistii veniti la Delfinariu.

In fata noului magazin Lidl a aparut un model unic de fluidizare a traficului rutier. O firma de constructii a lipit cu putin mortar cateva borduri direct pe carosabil, intr-un simulacru de sens giratoriu. Desi lucrarea nu este finalizata, magazinul Lidl s-a deschis in aceasta dimineata fara nicio problema. O dovada in plus ca alesii locali din orasul de la malul marii nu se pot compara cu omologii lor din Satu Mare sau Cluj-Napoca.  

 

In contrast cu lucrarile de mantuiala facute pe domeniul public, Lidl si-a concentrat atentia pe comunicare. Orasul a fost impanzit cu panouri ce anuntau deschiderea noului magazin Lidl.

Desi la prima vedere panourile outdoor se adresau constantenilor, mesajul din spatele lor era cu totul altul. O abordare interesanta poate fi vazuta in aceste zile pe bulevardul Mamaia.

La intrarea in statiune un panou urias te indruma spre noul Lidl. Plasarea lui nu este intamplatoare. In partea opusa, la nici un kilometru distanta, se afla magazinul rivalilor de la Mega Image. Lidl incearca astfel sa ia si ultima bruma de clienti din curtea concurentei. Surpriza insa nu se opreste aici.

Pe traseul indicat de Lidl agresivitatea vizuala intrece orice imaginatie, panouri uriase find montate succesiv, aproape la fiecare suta de metri. Si nu este exclus ca suma investita in publicitate sa depaseasca bugetul alocat fluidizarii rutiere. Totul, pentru ca TU, CUMPARATORULE, sa fii in final surprins!

 

 

 

 

 


Toate actualitatile