English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Compania Marcel reinventeaza banalul soric de porc

29/03/2018 08:42

Prajit, cu putina sare si boia de ardei. Iar in final, ambalat frumos si inscriptionat in cinci limbi europene. Asa arata banalul soric de porc in viziunea companiei Marcel din comuna Rachiteni, judetul Iasi. Reinventarea unui produs extrem de popular si aparent banal, aduce in prim plan inventivitatea producatorilor romani. Asistam la un model clar de diferentiere, ce deschide o noua subcategorie. Inovatia celor de la Marcel rescrie practic definitia snacksurilor. Fara aditivi si coloranti artificiali, cu 98% soric de porc, sare 2% si boia de ardei, reteta este de o simplitate surprinzatoare. Produsul nu este listat in retailul modern. Dar cu putin noroc poate fi gasit prin cateva magazine din traditional. Explicatia este simpla si tine nu doar de cantitatea mica de soric rezultata  in urma transarii ci mai mult de cele cinci limbi europene prezente pe ambalajul produsului. Intr-o perioada in care multi producatori asteapta sprijinul guvernantilor, convinsi ca singurul mod de existenta este prezenta produselor lor pe rafturile marilor magazine, compania Marcel mizeaza pe un cu totul alt profil de consumator, aflat la mii de kilometri de tara si dornic de specialitatile autentic romanesti.

 


Toate actualitatile