English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Certificarea FSC® in disputa Clever vs. KClassic

26/05/2015 09:42

Colaborarea dintre Billa si Albalact a deschis calea ambalarilor certificate FSC® (Forest Stewardship Council®) sub brandul Clever, cu doua prime articole in categoria laptelui de consum. La aproape un an de la respectivul moment, retailerul revine si extinde sortimentatia brandului cu un nou produs. De data aceasta este vorba despre rosii pasate, un produs pasteurizat, dezvoltat special in Italia pentru retelele Billa din Bulgaria, Croatia, Romania si Slovacia.

 

Prin aceasta lansare Billa intra in competitie directa cu produsul similar existent in portofoliul Kaufland, sub brandul KClassic. Entry level vs. maintream. O competitie inegala am spune avand in vedere pozitionarile diferite ale celor doua branduri. Practic, avantajul este de partea Billa ce poate folosi pretul ca o parghie in generarea unor volume, fara sa existe riscul compromiterii brandului. De cealalta parte, Kaufland trebuie sa fie mult mai atent la palierul minim. Se anunta asadar o disputa interesanta, ce merita urmarita.

 

Va recomandam sa cititi si:

Kaufland: Ambalare FSC pentru un produs de volum - 09/04/2013


Toate actualitatile