English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Ce ascunde reteta unui produs entry level: nectar multifruct sub brandul Aro      

10/04/2019 08:33

Metro, magazinul preferat al cunoscutului Pavel Bartos, vine in intampinarea clientilor sai cu o linie de nectaruri si sucuri din fructe, linie produsa in Polonia de compania Wosana. Printre articolele active regasim si un nectar multifruct a carui reteta este un exmplu de strategie entry level. Practic, prin dezvoltarea acestui produs, Metro impusca doi iepuri: puncteaza la capitolul imagine prin pretul mic de raft avand insa asigurata si o marja consistenta.

Ce contine nectarul multifruct sub brandul Aro?

Conform informatiilor de pe ambalajul produsului, pe lista de ingrediente regasim: apa, zahar (0,02%), suc concentrat de fructe: portocale (44%), mere (4,5%), ananas (2%), banane (0,3%), fructul pasiunii (0,05%), caise (0,05%), papaya (0,05%), mango (0,05%), piersici (0,02%), corector de aciditate: acid citric.

La asa o abundenta de fructe, cine mai este atent la detalii? Si totusi, nu ar strica sa acordati putina atentie acestui produs. Evident, fiind vorba de un nectar, apa este ingredientul principal. Urmeaza apoi un suc concentrat de fructe, ponderea fiind detinuta de portocale si mere. Pe langa ele si cateva fructe exotice, al caror procent ne duce cu gandul spre farmacistii de altadata. Spre exemplu, cele 0,05 procente de papaya, mango sau fructul pasiunii reprezinta pentru fiecare fruct in parte doar 0,5 ml in timp ce la piersici cantitatea este de doar 0,2ml. Adica exact acea picatura care in final, oricat te-ai stradui, se incapataneaza sa ramana in interiorul ambalajului...

 

Nota brandprivat.ro – Cei interesati de categoria nectarurilor din fructe pot gasi pe site-ul nostru o ampla analiza a categoriei (aici).   

 

 


Toate actualitatile