English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Carrefour schimba lay-out-ul la sucurile de fructe

08/11/2018 19:26

Schimbare in hyperurile Carrefour, retailerul francez venind cu un nou lay-out-in categoria sucurilor de fructe. Modificarea vine la doar cateva zile dupa ce brandprivat.ro a semnalat pozitia privilegiata pe care o aveau la raft sucurile sub brand de producator, in ambalare bag-in-box. Fetele de raft si mai ales pozitionarea acestora depuncta din start brandurile private Carrefour, de departe cele mai afectate fiind produsele Drag de Romania.

 

Vechiul lay-out. Fotografie facuta joi, 25.10.2018.


Implementarea noului lay-out surprinde. In primul rand prin viteza de reactie, schimbarile planogramelor fiind efectuate la intervale mari de timp si numai in baza unor analize aprofundate. In noua varianta, spatiul de raft acordat in special ambalarilor bag-in-box poate face din acestea un adevarat motor al categoriei, rescriind integral cotele de piata. Practic, pe langa produsele Drag de Romania, plasate acum strategic chiar pe capat de raft, vor avea de castigat si celelalte produse similare, sub branduri de producator.

 

Insula alocata lor, plasata strategic chiar in vecinatatea raionului de legume-fructe, chiar daca rupe categoria, ofera un spatiu de raft mult mai generos. Dubla fata de spatiul alocat initial. Se castiga astfel la incarcarea rafturilor dar si la vizibilitatea produselor. Avantaje sunt si pentru celelelate sucuri de fructe, ramase in cadrul categoriei. Spatiul ramas liber prin relocarea ambalarilor bag-in-box a fost redistribuit, fiecare articol castigand un numar de fete. Si aici avem mai multa vizibilitate dar si o incarcare mai mare a spatiului de raft.

Imaginea cu capatul de gondola pe care sunt acum sucurile Drag de Romania surprinde cateva spatii goale. Evident, este vorba de goluri aparute prin vanzare. Categoric insa, vanzarea de acum este superioara volumelor inregistrate in vechiul format.

 

 

Va recomandam sa cititi si:

Mai are incredere Carrefour in brandurile proprii? - 25/10/2018

 

 


Toate actualitatile