English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Carrefour introduce limbajul Braille pentru produsele Terre d’Italia

30/01/2018 12:23

Carrefour Italia, in colaborare cu Salumificio Fratelli Beretta si Fundatia LIA, a lansat un proiect pilot pentru introducerea limbajului Braille pe etichetele produselor sub brandul privat Terre d’Italia. Pentru inceput vor fi lansate trei produse, toate in categoria mezeluri. Proiectul, care se adauga la o serie de initiative ale Carrefour Italia in sprijinul diversitatii, isi propune sa faciliteze accesul persoanelor nevazatoare la informatie.

Inspirat din gastronomia italiana, brandul privat Terre d’Italia este un brand privat din generatia a III-a, cu o evidenta abordare premium. O sortimentatie restransa de produse Terre d’Italia este listata si in hypermarketurile Carrefour Romania, prezenta acestora fiind vizibila in cadrul raionului bacanie.


In Romania, produse cu etichetare in limbaj Braille pot fi gasite in hypermarketurile Auchan, sub brandurile private ale retailerului francez. Sortimentatia activa cuprinde peste 200 de articole, atat din gama produselor alimentare cat si a celor nealimentare, in ultima categoria intrand produse de ingrijire personala, detergenti sau solutii de curatenie.

 

Va recomandam sa cititi si:

Terre d'Italia - O linie exclusiva in magazinele Carrefour - 22/11/2012 articol rezervat abonatilor brandprivat.ro

Billa listeaza brandul privat Terre d’Italia - 20/12/2016

 


Toate actualitatile