English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Carrefour desert din lapte in glazura cu gust de ciocolata

16/05/2013 15:12

Lansat pe finalul lunii ianuarie desertul din lapte sub brand Carrefour marca intrarea retailerului pe o categorie noua, dominata copios de branduri internationale puternice. Realizat de catre compania maghiara Sole Mizo, produsul viza o pozitionare mainstream pe o categorie unde aparent singurul sau concurent era produsul similar al retelei CBA.

Lansarea operata de Carrefour a beneficiat la momentul respectiv si de o promotie de catalog, menita sa impulsioneze vanzarea si in acelasi timp sa faca cunoscut produsul. Se parea ca exista cadrul perfect pentru o reusita, dat fiind ca nu de putine ori lansarile unor lanturi de retail sunt copiate rapid de catre concurenta.

La nici trei saptamani de la lansare articolul intra in out of stock, situatie care din pacate continua si azi, anuland practic eforturile facute in promovarea produsului.

 

Va recomandam sa cititi si:

Carrefour deschide categoria deserturilor din lapte cu un prim articol sub brand mainstream - 31.01.2013

 

 


Toate actualitatile