English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Carrefour: „Nu cream m² noi de comert de proximitate modern care sa asfixieze comertul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja" 

13/03/2014 11:23

Dupa mai bine de 10 ani magazinul Anabella din centrul Winmarkt Ramnicu Valcea a devenit istorie. Unitatea si-a inchis definitiv portile in luna ianuarie a acestui an. Motivul nu sta in rentabilitatea spatiului comercial ci tine de cadrul legal in care acesta isi desfasura activitatea. Mai precis in contractul de inchiriere incheiat cu proprietarii spatiului. Care propietari au preferat sa renunte la parteneriatul cu Anabella, optand pentru Carrefour. Nu vom comenta aceasta decizie ce tine strict de strategia celor ce gestioneaza brandul Winmarkt. O situatie similara celei de la Ramnicu Valcea a mai existat in urma cu aproape doi ani,  la Vaslui, cand Carrefour a reusit sa sufle pe ultima suta de metri un spatiu vizat de cei de la Profi.

Scenariul actual este insa cu totul altul. Anabella si-a creat in timp un vad comercial, adaugand totodata valoare adaugata intregului centru comercial. Din pacate conotatia brandului pe plan local nu a contat in fata presiunii impuse de o concurenta dornica de expansiune cu orice pret. La Ramnicu Valcea, Carrefour este marele castigator. Retailul modern invinge astfel un lant local, extinzandu-se incet dar sigur. Cu ce pret insa?

ec. Florin Frasineanu

 

Nota brandprivat.ro - Titlul acestui material este un citat dintr-un comunicat de presa al Carrefour, emis cu ocazia deschiderii unor magazine Carrefour Express.

 

Va recomandam sa cititi si:

Profi preia spatiul MiniMax din Vaslui - 05.06.2012

Preluarea de catre Profi a fostului magazin MiniMax Vaslui a fost amanata - 12.06.2012

 

 

 

 


Toate actualitatile