English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Carmo-Lact intra in forta cu brandul Monor pe segmentul laptelui de consum

20/03/2018 07:53

Cunoscut consumatorului roman amator de produse lactate, brandul Monor isi extinde prezenta in retailul modern atacand in forta segmentul laptelui de consum. Un segment extrem de sensibil la pret dar care poate contribui la dezvoltarea unor volume semnificative. Compania producatoare – Carmo-Lact Prod din localitatea Monor, judetul Bistrita – ne surprinde cu doua tipuri de ambalaje ce pun inovatia fata in fata cu modelul me-too.

In primul caz, bistritenii readuc la viata celebra sticla de lapte din perioada comertului socialist. Din pacate, in varianta moderna, ambalajul nu mai este returnabil, ceea ce face ca pretul litrului de lapte sa il depaseasca pe cel al laptelui BIO.

A doua ambalare nu are nimic in comun cu inovatia, fiind un simplu me-too la bidonul de 1,8 litri al celor de la Albalact.

 

Listarea celor doua noi articole consolideaza prezenta brandului Monor in retailul modern. Nu este exclus ca volumele realizate aici sa devina un motor in cifra de afaceri a companiei producatoare contribuind decisiv si la cresterea cotei sale de piata.


Toate actualitatile