English Romana
SONDAJ

Ce program credeti ca vor avea magazinele moderne, in an centenar, de Ziua Nationala a Romaniei?

  • Program normal
  • Vor fi inchise
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Cand o biata cireasa face diferenta dintre entry level si mainstream. Mega Image isi omoara propriul produs printr-o reducere agresiva

10/01/2019 14:14

La scurt timp dupa ce am semnalat intr-un articol ca intre compotul de cirese sub brandul privat 365 si cel sub brandul Delhaize nu exista nicio diferenta de reteta sau calitate, ultimul fiind folosit de Mega Image drept un puternic generator de marja* obtinuta usor pe seama consumatorilor neavizati, retailerul belgiano-olandez a procedat la o reducere brusca a pretului de raft. O minima compensare am spune pentru cei de pe urma carora Mega Image a obtinut luni la rand o cota importanta de profit si, in acelasi timp o confirmare tacita a celor semnalate in articolul brandprivat.ro. Practic, reducerea agresiva a pretului de raft omoara produsul Delhaize, nefiind exclus ca acesta sa dispara definitiv de la raft in urmatoarele luni, odata cu lichidarea stocurilor. In aceste conditii mai putem oare vorbi despre credibilitatea brandului privat Delhaize in fata consumatorului roman? Teoretic da. Din pacate romanii nu stiu sa taxeze genul acesta de derapaje si poate pe acest aparent neinsemnat detaliu au mizat si buyerii Mega Image. Pentru analistii pietei de retail, semnul egal pus in mod deliberat de buyerii Mega Image intre un produs entry level si unul mainstream ridica un mare semn de intrebare asupra strategiei de brand mainstream dezvoltata la nivelul subsidiarei locale Ahold-Delhaize. De urmarit!

 

Nota brandprivat.ro – La scurt timp dupa articolul nostru, pretul compotului de cirese sub brandul privat Delhaize a scazut de la 8,99 lei initial, la 4,99 lei. Evident, chiar si pe acest palier de pret, retailerul obtine profit. Un calcul simplu lasa sa se intrevada o marja de aproape 100% pentru compotul de cirese Delhaize, procent incredibil pentru un produs alimentar si greu de digerat pentru clientii fideli Mega Image.

  

Va recomandam sa cititi si:

La Judecata de Apoi a buyerilor: Cand o biata cireasa face diferenta dintre entry level si mainstream - 19/11/2018

 

 

 


Toate actualitatile