Continuam seria articolelor despre inovatiile aduse de designerii de ambalaje la codurile de bare ale unor produse brand privat cu trei noi articole aparute recent pe piata romaneasca. Solutiile designerilor sunt de admirat pentru rezolvarile propuse. Marturisim ca ne-ar placea sa gasim astfel de coduri pe mai multe produse, inlcusiv, de ce nu? si pe articole sub branduri de producator. De multe ori insa standardele de produs sunt limitate la sabloane poate prea rigide.
Pana la eventuale schimbari in strategiile comerciale, ne limitam sa prezentam astfel de inovatii ca pe o pata de culoare in peisajul monoton al retailului si totodata ca pe o posibila sursa de inspiratie pentru cei care vor sa indrazneasca.
Va dorim un weekend excelent!
Fotografia prezinta codul de bare al produsului Castello Faina alba tip 000 1kg, comercializat in reteaua magazinelor Lidl.In fapt designul codului de bare nu este unul exclusiv ci poate fi intalnit pe o intreaga gama de produse comercializate de retailer, inclusiv pe pachetele cu fasole alba boabe.
Redactia brandprivat.ro multumeste D-lui Claudiu Mos pentru informatiile furnizate la realizarea acestui material.
Fotografia reprezinta codul de bare al produsului Rahat cu aroma de fructe 500g, comercializat in ambalaj exclusiv de catre Lidl Romania.
Fotografia prezinta codul de bare al produsului Pilos Ayran 300g, comercializat in reteaua magazinelor Lidl.