English Romana
SONDAJ

Exista coruptie in retailul modern?

  • Da
  • Nu
  • Nu stiu
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Cand Mos Craciun iubeste produsele Patrimoine Gourmand...

05/12/2017 08:33

In 2011, Cora se numara printre primii trei retaileri internationali care lansa o marca proprie inspirata din gastronomia si traditia romaneasca. Cu o pozitionare mainstream, brandul privat Traditia Gustului a reusit sa aduca din start sub umbrela sa produse unice, multe intrate in premiera in retailul modern. Energia celor ce au pus bazele acestui inceput s-a consumat insa rapid. Astazi, brandul privat Traditia Gustului este doar o palida amintire a acelor vremuri, putinele articole ramase active in portofoliul Cora Romania putand fi numarate pe degete.

In comparatie, sortimentatia brandului privat Patrimoine Gourmand, brand dezvoltat special de centrala franceza pentru promovarea produselor culinare traditionale din Hexagon este mult mai bine reprezentat in hypermarketurile Cora. Si cum Mos Craciun nu prea se uita la preturi, un cos cu produse Patrimoine Gourmand poate fi oricand un cadou pe placul gurmanzilor.

 


Toate actualitatile