English Romana
SONDAJ

Se va mai intoarce Daniel Cîrstea la carma Profi?

  • Da
  • Nu
  • Da, dar sub un alt actionariat
Ajax Loader

Voteaza daca vrei sa vezi rezultatele!

Campanie promotionala Lidl cu ocazia Zilei Mondiale a Laptelui

21/06/2012 09:08

Ziua Mondiala a Laptelui a fost marcata in magazinele Lidl printr-o campanie promotionala pe categoria lactate, in centrul careia s-a aflat brandul privat Pilos. Asa cum ne-a obisnuit retailerul a folosit intregul sau arsenal de marketing incepand cu revista de reclama, pagina de internet si Facebook sau panotaje outdoor in toate locatiile sale. Mai mult, campania a beneficiat si de un spot publicitar pe principalele canale de televiziune. O desfasurarea de forte menita nu doar sa sustina cresterea vanzarilor ci in primul rand sa popularizeze consumul de lapte si de produse lactate in randul populatiei.

Teoretic, campania Lidl a putut fi vizualizata de peste 8 milioane de potentiali consumatori, cifra ce reprezinta populatia localitatilor in care retailerul este prezent prin magazinele sale. La acestia se adauga si telespectatorii care au vizualizat spoturile TV dar si cei peste 550,000 de fani Facebook ai retailerului. Putem spune asadar ca ne aflam in fata unor rezultate impresionante, iar campania este de departea cea mai vizibila actiune de promovare derulata pana in prezent cu ocazia Zilei Mondiale a Laptelui.

In spatele cifrelor nu putem sa nu remarcam cu tristete lipsa oricarei promovari pe siteurile producatorilor nationali de lapte. Desi internetul si retelele de socializare castiga teren si tot mai multe companii multinationale isi reconsidera strategiile de promovare, producatorii romani nu fac nici cea mai mica referire pe siteurile lor la Ziua Mondiala a Laptelui. Nu trebuie sa reinventam roata, dar lectia de marketing derulata de Lidl arata ca un astfel de eveniment poate fi folosit ca un instrument eficient de promovare a consumului si, de ce nu si de crestere a vanzarilor.

Florin Frasineanu

 


Toate actualitatile